چوب فضای باز

1- گیوتاس با استفاده از دو تکنیک روش حرارت دهی به چوب یعنی یکی به روش(Thermowood process) و دیگری روش اشباع چوب(Impregnation) چوب های خام درختان کاج و صنوبر را طبق استانداردهای اروپایی فرآوری کرده و جهت استفاده در فضای باز ساختمان تولید وعرضه می نماید. 

2- سخت چوبان که عمدتا از گونه های پهن برگ بدست می آیند ، به دلیل خواص ذاتی گونه گیاهی مانندفشردگی آوند و سختی بالا ، در مقابل عواملی نظیر رطوبت ، پوسیدگی و حشرات موذی مقاومت و دوام بالایی دارند. 


انواع مختلفی ازپروژه ها و سازه های چوبی در فضای باز ساخته شده است که در آن  از مواد مانند چوب، فلز، سنگ و بتن استفاده می شود.
همچنین گونه هایی از چوب وجود دارد که  دارای موانع فیزیکی بوده که مانع نفوذ رطوبت و حشرات به خود می شوند . سازه ی چوبی برای فضای باز انتخاب مقرون به صرفه با الگوهای یکنواخت بزرگ برای استفاده از میز و یا نیمکت باشد.

مناسب ترین چوب فضای باز

ipe یک جنگل سریع در حال رشد در آمریکای مرکزی و جنوبی است. این یک جنگل واقعا سخت و متراکم است. تراکم بالا در ipe به معنی آن است که به سختی روی آب  رها می شود. این همچنین بدان معنی است که کار کردن با چوب سخت تر خواهد بود. بنابراین کار با چوب که دارای مقاومت برشی بالایی است کمی سخت بوده و لبه های برش باید به دقت بررسی شود.

مدل های کفپوش چوب فضای باز

طراحی دکوراسیون خارجی , تزیین و چیدمان بالکن و تراس , طراحی دکوراسیون بالکن و تراس, کفپوش چوبی, کفپوش فضای باز  نظرات غیر فعال هستند. 
معمولا در کف بالکن یا تراس های خانه از کاشی و سرامیک های سنگی استفاده می شود و دیگر این جنس کفپوش های سنگی مشتری ثابت کف بالکن خانه های ما شده اند. به نظردیگر وقت آن رسیده است که همانقدر که دکوراسیون داخلی خانه را دچار تغییر می کنیم یک دستی هم به سر و روی بالکن خانه بکشیم.
کفپوش های چوبی که برای بالکن یا تراس خانه استفاده می شوند جنس متفاوت تری نسبت به کفپوش های داخلی دارند و بزرگترین تفاوت آنها مقاومت بیشتر در مقابل نور و حرارت و رطوبت است و به اصلاح به آنها ” کفپوش فضای باز ” گفته می شود. 

کف پوش چوبی فضای باز ارزان نباشد
با توجه به مساحت کوچکی که بالکن های امروزی دارند تغییر کفپوش بالکن هزینه زیادی روی دست شما نمیگذارد و نصب آنهم زمان زیادی نمی برد ولی تنوع و زیبایی که به دکوراسیون بالکن شما تزریق می شود غیر قابل تصور است. توصیه ما این است که هنگام خرید کفپوش بیشتر از قیمت روی کیفیت تمرکز کنید چون 4 یا 5 متر فضا ارزش ریسک و خرید محصول بی کیفیت را ندارد.
 

چوب فضای باز